Przygotowanie do lekcji, czy gotowe notatki dla uczniów?

Lubię rysować, choć talentu nie mam. Swoją przygodę z myślografią zaczęłam ponad 3 lata temu i sukcesywnie pracuję nad swoim stylem.
Jednak do czego mi te sketchnotki, rysnotki itp. potrzebne.
1. Należę do tych, co muszą być przygotowani. Zawsze robię notatki, najlepiej ręcznie.  Zrobienie takiej rysnotki samej dla siebie, porzadkuję mi lekcje. Nawet jeśli nie pokazuję jej uczniom, to już mam w głowie wizję tego, co mogę narysować na tablicy.
2. W różnych warunkach uczymy. Gotowa rysnotka uratowała mi nie raz lekcje. Uczniowie zrobili zdjęcie, wrzucili na grupę i w przypadku braku tablicy, widzieli najważniejsze rzeczy.
3. Po prostu dla nich, bo widzę, że niektórym uczniom dobrze się na nich pracuje, to dla nich baza, inspirują się i sami rysują.

Poniżej narysowany dział dot. wczesnego średniowiecza - szkoła średnia, klasa I.






Komentarze

Popularne posty