Class Tools

Ostatni tydzień, oprócz przygotowania do zajęć, pisania protokołów itd., poświęciłam na kurs na platformie eTwinning dotyczący Class Tools. Zaliczyłam na 100% :)

         Korzystam na lekcji z kahoota, quizizz i generalnie staram się by tzw. TIKi były częścią lekcji. Fakt, że nie każdej. Młodzież to lubi, bo to ich świat. Nie bawią ich stosy kserówek przestarzałych ćwiczeń. Oni uwielbiają technologię, a może należy powiedzieć, że nią są J
         Podczas kursu poznałam tylko kilka, z szeroko oferowanych możliwości Class Tools, jak Fakebook, gry arkadowe, galeria obrazów, generator kodów QR, czy tworzenie ikonografii.
Gdy wejdziemy na stronę – nie zachęca ona specjalnie do działania. Wydaje się być prymitywna w stosunku do dzisiejszych możliwości komputerowych. Jednak warto popróbować, eksperymentować.
Mój ulubieniec to zdecydowanie Fakebook. Nazwa i layout nawiązuje do FB.
Świetny pomysł na lekcje historii, czy języka polskiego, gdy koncentrujemy się na konkretnych postaciach, czy bohaterach. Ja stworzyłam przykładowy profil Napoleona Bonaparte.



Zapraszam serdecznie do zabawy, wykorzystania na lekcjach, pokazania ich uczniom, by może w ten sposób oddawali nam zadania domowe. Wszak TIK to teraz jeden z priorytetów nauczania J

Komentarze

Popularne posty